Новости -> ПАТ «Черкасиобленерго» запровадило новий сервіс - безкоштовне SMS- інформування про планові відключення електроенергії

04.12.21 12:54

Сильрада

ПАТ «Черкасиобленерго» запровадило новий сервіс - безкоштовне SMS- інформування про планові відключення електроенергії

Фахівці IT-департаменту ПАТ «Черкасиобленерго» запровадили новий
сервіс – безкоштовне SMS-інформування про планові відключення
електроенергії. Таку можливість жителі Черкаської області отримали одними
з перших в Україні (після Києва та декількох регіонів).
Нині послуга з SMS-інформування діє в рамках пілотного проекту та
проходить тестування. Зокрема з квітня цього року сервіс випробовується в
Черкаському районі і згодом буде поширений на всі райони та місцевості
Черкаської області.
Відтепер споживачам завчасно до запланованого відключення на мобільні
телефони приходитимуть SMS-повідомлення щодо конкретної дати та часу
зникнення електроенергії.
SMS-формат для повідомлень було обрано компанією «Черкасиобленерго»
зважаючи на необхідність оперативної інформаційної підтримки щодо
відключень всіх мешканців області, в тому числі тих, хто не має смартфонів з
доступом до мобільних додатків, а користується звичайними мобільними
телефонами без підтримки інтернету та сучасних програм-додатків для
споживачів. До цієї категорії, зокрема, відносяться переважно люди похилого
віку, а також соціально незахищені верстви населення, які складають значну
частину загальної кількості споживачів електроенергії на Черкащині.
«Всі знають, як неприємно, коли раптово зникає електроенергія. Це
особливо прикро, коли перебої в подачі електронапруги зривають графіки
роботи або заздалегідь заплановані справи. На жаль, від планових
відключень електроенергії нікуди не подінешся, адже вони необхідні для
забезпечення профілактики електромереж та трансформаторних підстанцій,
поточних ремонтів, модернізації енергообладнання тощо. Проте
попереджений, значить, озброєний. Тепер наші споживачі будуть своєчасно
проінформовані, а відтак матимуть можливість заздалегідь підготуватись до
планових відключень, - коментує голова Правління ПАТ
«Черкасиобленерго» Олег Самчук, - Дуже важливо, що програмний
комплекс, який забезпечує автоматизоване функціонування послуги, є
власною інноваційною розробкою IT-департаменту підприємства, тобто
наших власних професіоналів. Таким чином, новий сервіс ми створили та
запустили без підключення сторонніх розробників або інших аутсорсерів, чиї
послуги в наші часи зовсім не дешеві. Це серйозне досягнення, адже навіть у
столиці нашої держави аналогічний сервіс був реалізований за підтримки
волонтерів та операторів мобільного зв'язку. Крім того, оскільки ми
впоралися з впровадженням нового сервісу самостійно, можемо говорити
про економію до одного мільйона гривень, та ще півмільйона гривень
щорічно на обслуговуванні подібних CRM-систем».

Безкоштовне SMS-інформування щодо енерговідключень стало не єдиною
інновацією, реалізованою ПАТ «Черкасиобленерго», для комфортного
обслуговування користувачів послуг підприємства останнім часом.
Так, з метою зменшення часу очікування відповіді операторів кол-центру,
організовані додаткові дистанційні робочі місця для операторів кол-центру.
Завдяки віддаленому доступу, обробляти звернення-дзвінки оператори кол-
центру можуть безпосередньо з власних домівок, що з одного боку, збільшує
кількість операторів в період непрогнозованих пікових навантажень (під час
негоди та ін.), а з іншого – зменшує ризик захворюваності співробітників у
період пандемії.
Крім того з квітня місяця, запроваджено фотофіксацію (з геоприв’язкою в
спеціальному додатку) результатів контрольного огляду показів засобів
вимірювання юридичних споживачів, що в свою чергу значно покращить
якість обліку споживання електричної енергії.
Нагадаємо, що ПАТ «Черкасиобленерго» розробило та впровадило
низку нових IT-технологій та інновацій, які дозволили підприємству у 2020
році зекономити 15 мільйонів гривень. При цьому із загального обсягу
зекономлених коштів - 10 мільйонів гривень збережено завдяки відсутності
необхідності користуватися продукцією та послугами сторонніх
постачальників, а ще п’ять мільйонів гривень – за рахунок скорочення інших
витрат (ліцензування, технічне обслуговування тощо). Таким чином, п’ять
мільйонів гривень – це обсяг видатків, які компанія зможе економити
щорічно у наступні роки після 2020 року.



"Черкасиобленерго"


Версия для печати Обсудить на форуме Добавить в блог Отправить другу

Всего комментариев: 0

Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.